يتيم الروح
يتيم الروح

التميز باقسام خاصة للادب والشعر والاسرة والطفل ....... الخ
 
الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  اليوميةاليومية  مكتبة الصورمكتبة الصور  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  الأعضاءالأعضاء  المجموعاتالمجموعات  دخول  التسجيلالتسجيل  
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة

شاطر | 
 

 حظك اليوم ...بـس بطريقة جاامده

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
حلم العمر

avatar

عدد المساهمات : 885
تاريخ التسجيل : 16/09/2010

مُساهمةموضوع: حظك اليوم ...بـس بطريقة جاامده   الثلاثاء 26 يوليو 2011, 15:51

حظك اليوم





برج الحمل
(( لا تقترب من اى ديب و خصوصا الديب فريزر ))





برج الثور
(( الحظ يبتسم لك اليوم ؛ سوف تسدد اخر
دفعة اقساط مستحقة على (الشراب الجديد) ))





برج الجوزاء
(( تعانى من الكسل عند الاستيقاظ للتغلب عليةاخبط راسك فى الحوض ))





برج السرطان
(( التغير مهم فى مظهرك البس فردة حذاء يمين و و التانيه شراب بس))






برج الاسد
(( اليوم يتحقق لك املك الذى طال انتظارة .. يقدمون لك على الغداء شوربة لحمه ))






برج العذراء
(( النيولوك الجديد يستلزم الاستحمام , ثم استخدم ورق صنفرة خشن قبل كريم الاساس ))







برج الميزان
(( حسن علاقتك فى الشغل مع رئيسك .. و على رأى المثل : اللى تكره وشه يحوجك الزمان لقفاه ))






برج العقرب
(( انت فعلا طيب ومفيش حاجه عليك المشكلة فى العقربة اللى جنبك ))





برج القوس
(( باباك اسمة قزح؟؟ ))







برج الجدى
(( تعلم من اخطاء الاخرين و دارى على معزتك تعيش ))






برج الدلو
(( اسمك الأن يشهد رواجا غير مسبوق بسبب حملة النظافه العامه ))






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
admin
مدير


عدد المساهمات : 675
تاريخ التسجيل : 07/09/2010
العمر : 53

مُساهمةموضوع: رد: حظك اليوم ...بـس بطريقة جاامده   الثلاثاء 26 يوليو 2011, 18:41


برج الجدى
(( تعلم من اخطاء الاخرين و دارى على معزتك تعيش ))







بالله عليكي اداري عليها ازاى دليني عالحل ارجوكي ياغالية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://yatemelroh.ahlamontada.com
حلم العمر

avatar

عدد المساهمات : 885
تاريخ التسجيل : 16/09/2010

مُساهمةموضوع: رد: حظك اليوم ...بـس بطريقة جاامده   الثلاثاء 26 يوليو 2011, 20:43

ههههههههههههههههههههه

هى ايه يايتيم امممممممممممممم

هو انت عندك معزه بجد

يالهوووووووووى طيب خد بالك منها بقا

احسن بيخطفه المعيز الحلوين ههههههههههههههههههههه

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
admin
مدير


عدد المساهمات : 675
تاريخ التسجيل : 07/09/2010
العمر : 53

مُساهمةموضوع: رد: حظك اليوم ...بـس بطريقة جاامده   الثلاثاء 26 يوليو 2011, 20:49

هو انا فاضي اخد بالي كمان

وانتي روحتي فين ماتاخدى بالك منها كويس ههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://yatemelroh.ahlamontada.com
حلم العمر

avatar

عدد المساهمات : 885
تاريخ التسجيل : 16/09/2010

مُساهمةموضوع: رد: حظك اليوم ...بـس بطريقة جاامده   السبت 13 أغسطس 2011, 18:26

ههههههههههههههههههههه

انا؟ انا انا اخد بالى من معزتك ؟

ليه بقا هى معزتى ولا معزتك انت ههههههههههههههههه

عموما حاااضر هاتها وانا اخد بالى منها

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
حظك اليوم ...بـس بطريقة جاامده
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
يتيم الروح :: أخبار العالم :: الطرائف والعجائب-
انتقل الى: